torsdag 16 juli 2009

usch och blä?!

Idag var de nära att jag kräktes på jobbet.. låste in mig på toan och fick kväljningar.. =( tänkte gå hem men kände att de blir ju int bättre av att jag går hem så jag härdade.. som tur var fick jag gå kl 20 istället fö 21.15, tack trafikcenter looove u ^^

Har börjat bleve bättre bekant med en på support sidan, lr 2 rättare sagt. Riktigt kul. Eftersom dom ja känner /umgås me inne hos mig slutar i aug *snyft* måste skaffa då andra vänner..

om ganska snart precis 1 vecka kommer jonnyboy och kent! yay!!

Men annars har de inte hänt så mycket idag..Små flunsar på helgens aktiviteter men om ja mår piss blire inget. får se om dom behöver övertid kanske man passar på att tjäna in stålar istället :D Tvätt och städ på lördag iaf..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar