torsdag 23 juli 2009

Dag 1

klockan 05:00 ringer larmet. tess tittar på klockan och tänker : varför i heela helvete utsätter jag mig för detta? jagär korkad........
06.47 sitter jag på tåget till Uddevalla och kl 9 kommer 12 pigga människor, redo att utbildas.
kan inte klaga så myket pådagen föutom att jag inte hann äta lunch så min kost under dagen bestod av 2 mandariner o jädra massa kaffe.

imorgon är det samma schema. Vet inte hur jag ska orka. Helt färdig nu. Att gå på utbildning är inte lika ansträngande som att ha den själv. + att imorgon ska dom själva sitta så jag ska springa runt och hjälpe dom.

tror jag är på väg att bli sjuk. Andfådd av att duscha?! snorig och torr hosta. lite tråkigt när man faktiskt får besök i helgen men då kanske man kan bli ompysslad iaf. hoppas jag hinner göra lite fint innan dom kommer bara. ser inte förjävligt ut, bara jag som är pedant. lite disk och papper här o var.

hittade för övrigt en spindel på väggen nu när jag duscha.. plask sen låg han i avloppet. dom har inget i min lägenhet att göra! dom ska hålla sig utomhus, då låter jag dom vara.
Jag är inte rädd för dom men tanken av att dom kan fara och krypa och äckla sig på mig när jag sover är avskyvärd!

well good night people. sleep tight

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar