torsdag 2 juli 2009

skor?!



Finns det något värre än att man måste köpa nya skor?? Igår var jag med Azad på stan, köpte 2 par flippiflopper och ett par "tennisskor", ca 1500 :-.. fine måste ju ha skor eftersom asfalten blir så satans het. MEN skavsår av skiten. jippi.. damn va less jag blev då. Köpte min jädra fläkt oxå. Nu kan ja sova mer på nätterna. Den låter som satan men vande sig snabbt vid de. Sen vakna jag för jag inte hörde fläkten haha bra bra tess =)

idag as usual skiner solen som fan, men jag pallar inte att sitta ute. Är inte härdad vid värmen ännu. Ikväll blir de ev uteservering med azad och nåra vänner till han eftersom jag inte har egna... Om någon mot förmodan vill komma ner till mig så gör de! Ledig tills måndag. komsi komsi.. helst du vännen. Men man får aldrig som man vill.

azad tänker ta mig till liseberg framöver och lura upp mig i berg o dalbana.. Fuck u säger jag om de. jag vill inte dö. gillar livet (halvt iaf) inte så jag vill dö. Skulle människan vara någonannanstans än på fast mark så skulle vi haft vingar säger jag bara!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar