fredag 31 juli 2009

Fredag

fast vi hade lördag igår eftersom jag va ledig igår och idag. ska jobba i helgen. Bytte eftersom jag inte vill jobba nästa helg när jag fyller år. kan vara skönt att vara ledig då =)

igår åt vi tacos och såg film med min nya vän Peter aka pallekuling. väldigt trevligt och stillsamt.
repris ikväll kanske fast inge tacos. idag ska jag kokka stuvade makaroner yumyum

jag skulle få antibiotika av läkarn jo men visst. Kärring jäveln har inte skickat recept, dom skulle ringa upp mig igår men INTE FAN HAR DOM DE! och nu har dom inte teletid förrän måndag så jag kan inte få tag i någon jävla idiot där.
Suck va less man kan bli på dom!

i onsdags hittade vi en liten ryss hahahaha vilken liten skum sak. 18bast, helt ensam på krogen, han börja prata med mig så han fick sitta med oss. Verkade väldigt skum. han trodde han skulle få sex av mig sa han till min bror, jag gjorde ju inget mot honom. vi prata bara. så nu har jag lärt mig att göra som hemma. börjar någon prata säger man: vill du ha sex är de ingen ide att du pratar med mig!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar