onsdag 22 juli 2009

snabba puckar

Bara för jag sökt nytt jobb så kommer min nuvarande chef nån timme efter jag hade börjat idag och frågade lite om felanmälan utbildning och hur lång tid de tar osv. Sen frågar hon om jag kan tänka mig sitta på användarstöd linan ett par timmar då och då. Ja visst. Är ju det jag vill vara ju! vid 13 är det klart. jag drar till uddevalla 06.47 imorgon bitti! utbilda i felanmälan, samma på fredag.


Snällt att ge mig lite framförhållning? nejnej inte på detta företag =) tur att man inte har ett liv så man har inget planerat ändå. jag har precis blivit klar med förberedelsen. Även om jag har haft denna utb ett par ggr så är det mycket material och manus och data som måste fixas.

nu ska jag duscha sen måste jag tyvärr sova. ska upp 05.15!!! usch säger jag. jag är verkligen ingen morgon människa längre =( suck

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar