lördag 18 juli 2009

är huvudet dumt får kroppen lida

Bakis till tusen! Men jag hade jävligt trevligt igår. Jag åkte till nå Chalmers för möta min vän Micke från support. Och nåra vänner till honom. Dom verka väldigt smarta dom. Vi hade nå quiz..kunde inte svar på nått :D haha

Men jag hann vara där ca en timme, lyckades tappa bort min tändare men fick en tändsticksask tackar! sen for vi in till stan, jag micke och en annan snubbe. Mötte en Martin på hållplatsen..vet inte varför men jag är rätt säker på att jag sett han förut... hamnade på ett ställe sejdeln eller vad det hette. Där vare Öl torn som gällde. yummy!

till slut blev lill tuss packad och bestämmer sig för åka hem. ringde taxi, satte mig i en taxi..men en skum skrämmande chaffis. Fick mobilsvar som jag nu lyssnat på, då var de taxin som jag hade bokat som ringde. "dig går det tydligen inte att lita på, du skulle stå kvar här sa du men bra, då vet ja" wtf?! skit sur blev han. jaja.. den som körde mig till chalmers var oxå creeepy. blängde på mig typ hela tin, gav mig hans direktnr, tyckte jag skulle ringa han när jag skulle hem. yeah right att ja ska :P

Imorse 10.45 blir jag väckt av min far. "sover du? kl är fan snart 11 ! " ja men jag var ut igår.. då säger han : va gör man ute då eftersom du sover nu? hahaha dricker öl ofc!
men det han ville var ha hjälp med förnya ip adressen på datorn...... löste problemet men jag var nog inte trevlig.

idag är det regn och mys i soffan som gäller. damn va jag är sliten ... blir bara lugnt idag. ska städa imorrn tänkte jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar