måndag 6 juli 2009

en vecka

har nu gått sedan jag flyttade hit. av något skäl trivs jag som fan. bättre än vad jag trodde.
I helgen var jag till sundsvall och hälsade på söt samt familjen. Ingen annan visste att jag var där. Lika bra när jag skulle vara med söt. bara 2 mån tills vi ses igen ;P tiden går fort när man har roligt så jag får väl se till att ha kul som faan.

idag hade jag min 1a arbetsdag som göteborgare. Hade väldigt bra dag. Började med att nychefen kom " kan du tänka dig jobba lite övertid idag"
jajjemän svarar jag. har bara 15 min väg hem så fan visst. Cash is king eller va säger ni =) så från 10.30-21:00 har lilla bambi jobbat.. risken är rätt stor att jag kommer jobba väldigt mycket övertid. men va fan, gör inget. pengar.. och ta ut i ledig tid.

har redan sökt ledig för september när jag ska hem och jobba på backtävlingen på Södra berget. förhoppningsvis får man vara med söt oxå.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar