lördag 16 maj 2009

rolig fredag

var det verkligen. Först sitta i tele 1,45 tim på hela dan, resten av tiden ägnade jag åt utbildning. Jag skulle egentligen på bio igår så jag och Hugh Heffner gick till Olles och tog lite bira. lite AW sådär. Var trevligt och mysigt.

Jag möter upp kempe, vi 2 går och käkar på Bk. ja men vad dyker upp då? jo martin och martin.. det hela slutade med att vi for till nacksta och festade och var stygg mot små pojkar sen tillbaka in till stan.

Jag möter upp Hugh heffner och vet inte varför men vi hamna vid ett skylfönster och prata. Då kommer någon jävla retard mupp som vägrar gå. Ja jag är ju som jag är så jag kunde inte hålla käften. Han tyckte jag var otrevlig men han gick till slut iaf ;)


Jag har precis lämnat Hugh vid bussen. tack =) hade kul... personkemin är på topp. Är som bill och bull lite vi tror jag.

Inte så mycket tok igår. Och ännu mindre idag, för jag ska jobba lite ikväll/natt eftersom jag drar till Göteborg imorrn natt och ska ha utbildning :)
Sov kupe med 3 bäddar för mig själv. de ni ;)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar