söndag 17 maj 2009

Just smile and everyone will think you're happy

http://www.youtube.com/watch?v=OFY-djhTuSk


jävligt nice =)

Ursäkta att ni länkas vidare men jag minns inte hur fan jag gjorde för spela direkt från bloggen ^^


Klockan är 10.. jag har städat mitt sovrum, bytt sängkläder eftersom jag hittade häromdan att jag köpt nya =) rent och fint där nu. Pysslade tom om mina blommor. nu ska jag ta hallen. Jag har lärt mig de, ta ett rum itaget.

Inatt 22.45 Kommer taxin och hämtar mig, ska spendera natten på ett tåg till Göteborg. Roligt värre!

Blev väckt halv 8 imorse (tror jag klockan var) av ett sms. Nice nice. Kärt barn har många namn jo jag tackar jag. Vette fan hur många smeknamn jag är uppe i nu, men det är ju gulligt värre!

jag måste vara efterbliven, fick en tröja igår, rätt skön men hur i helvete använder man den? :O snören på den och jag fattar nada. tummen upp för lilla idioten! Nä nu ska jag åter till de roliga, dvs städa och dricka kaffe

På återseende! puss i ljumsken

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar