måndag 11 maj 2009

flabbar, snigelspår och blåmärken

så såg denna helg ut. Dock såg vi inga flabbar även om jonny gjorde tappra försök ur bilen ;D
Blåmärken har jag på mina smalben efter i fredag, hur i helvete jag fick dom vet inte jag eller heffe. men men lite får man tåla. Han har blåmärke på armen och påstår de är mitt fel. Icke säger jag :)

Bilder kommer nog imorgon från cruisingen... samt mig i papiljotter haha! fulaste jag sett på jävligt länge.

Den 30 maj, en lördag tänker jag säga adjö till alla mina vänner. Jag har tänkt att börja kvällen med att äta, ev på Norrlands källan eller kanske tom Jops? vill ni med så rösta och hojta till eftersom jag måste boka bord. Efter denna dag kommer jag inte ha tid att ses eftersom flyttlasset är planerat att gå veckan efter jag slutat jobbet.

2 kommentarer:

  1. du knytnävade mig tre gånger, klart mitt blåmärke är ditt fel!

    SvaraRadera
  2. jag kan ta på mig de. bara du tar på dig att mina blåmärken är ditt fel =) annars förstår jag inte vad du pratar om gubben lilla ;)

    SvaraRadera