lördag 23 maj 2009

en helt jävla vanlig fredag

Slutade jobbet. Ringde lite samtal och wops så blidde det öl. Inte oväntat =) Hade trevligt. Satt hoss Tobbe, lira lite ölspel och shit. haha! Jag har haft hostan sen i lördags förra veckan, igår så kunde jag knappt prata. Hackade meningarna när jag skulle säga nåe. Inge skoj de men de gick bra. Folk förstod mig iaf.

Jag och jonny for till stan. Jag ville mest dit för träffa Mr H men så blev det inte. Han somnade och han vaknar inte av telen. Och eftersom jag är en sån sjukt jobbig människa så ringde jag säkert 30 ggr. Lämnade mobilsvar oxå. Jag minns ett som lät halvt surt men inte flera men jag blir inte förvånad om jag lät sur på alla. Hade ingen anledning att vara sur så om jag lät så så ber jag hemskt mycket om ursäkt!

Träffade någon nisse på krogen, kom fram till att vi har gemensam "vän". Haha denna snubbe var trevlig men skum! Han kände ett tvång att förklara för mig att han INTE var ett svin. Ja, men du är ju kille va? ja. svarar han. JA MEN DÅSÅ! SVIN!
Han förstod inte min tanke gång så vi stod säkert 1 timme och diskutera detta. Han har haft en brud sen 7 år tbx. och han är lika gammal som mig. Hur fan lyckas man??

Bilder från gårdagen kommer sen när min kamera hittat hem igen, den är på sightseeing :) Jag hamnade tydligen med på 1 lr 2 kort som dom knäppte. bra bra

på återseende !

2 kommentarer:

  1. du lät sur på alla utom ett. :)

    SvaraRadera
  2. hmm förlåt =/ har för mig att jag inte gjorde de ju :)

    SvaraRadera