onsdag 6 maj 2009

en martin

hälsade på mig igår. Var väldigt trevligt. Va ett tag sedan vi sågs..
Mycket snusk prat, tv och kvällsfika =) Denna martin deklarerade igår!
sms inkom till mig 00.07 nu har jag deklarerat!
ja men va bra för dig, men jag sov???? :P

Vi pratade lite om lögner. Jag är skitdålig på ljuga,
jag kan inte säga saker för andra ska må bra.
Tex frågar någon hmm är jag tjock och jag tycker de, då måste jag svara ja..
frågar man måste man väl ändå förvänta sig ett ärligt svar anser jag?
kanske ni tycker är elakt mot den som frågar, men va fan, fråga inte då?!

idag ska jag få veta mina nya lön. woho! hoppas de blir en bra höjjning iaf.

Snart är det helg igen. På lördag är det cruising som gäller!
och kanske snigla runt lite? :D
och vad det betyder kan du fundera på. Använd hjärnan om du har en sån.

Inatt kom jag på mycket jag skulle skriva men
eftersom jag börjar bli gammal är inte mitt minne som det ska =(
glömmer bort så jävla mycket.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar