söndag 31 maj 2009

Göteborg inatt

Om ca 13 timmar sätter jag mig på tåget och far ner till Göteborg. Möta en kvinna imorgon och titta på min nya lägenhet samt få nycklarna. Helt fucking underbart!


I fredags blev det fylla, oväntat.. Tobbe, bror, jonny, Henke och Marko kom och lira lite kubb, drack lite öl/cider sen förflyttade jonny, henke och jag oss till stan. Sjukt mycket smått ute. men det är visst student dags snart, de hade vi missat.

Igår sket jag i alla planer som skulle ske. Jag for med bror och tobbe till sollefteå och titta på cruising istället. Nice väder. Höll på dö av värme slag. Funderade starkt på klä av mig näck.
Blev tok arg i bilen när vi skulle hem, i korsningen stod en annan bil med en man och en tjej. Och den jävla fittan peka finger åt mig?? varför din jävla idiot. jag blev självklart tokig och började skrika lite och hytta i bila. vi gjorde ju ffs ingenting. vi skulle bara svänga ut och jag satt där i bilen och sjöng till våran radio. Ännu en gång konstaterar jag: Tjejer är efterblivna idioter!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar