tisdag 23 mars 2010

Tisdag

Denna dag har sprungit iväg. Men ack så jävla roligt vi hade. Jag skratta så jag grät när dom fick ha "roliga timmen". Skriva ord och rita som vi sedan hängde upp i utbildningslokalen. Det blev lite andra tankar inblandat sen blev de pinsamt. det sägs att ett gott skratt förlänger livet. Isånt fall kan jag röka med gott samvete. Lever lika länge som att jag inte skulle röka och vara en bitter fitta.

jag sitter på rummet nu (oväntat va?) och tar det lugnt till lite musik. Ska snart hoppa in i duschen sen se tv men lär ju säkert däcka. Men men kliver upp rätt tidigt så kanske bra att somna i tid?

*I know this is wrong, I shouldn't feel this way. I just can't help it. You are a wonderful person. Hope you understand that. I know that what we have, can never be more than this. You deserve better.*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar