måndag 29 mars 2010

bra start på veckan

Idag har allt vart lugnt.. jag och den andra läraren har börjat prata mer o mer, var tom till centrum och käkade middag och tog en öl, eller nja hon drack vin. Men hon är trevlig. Vi tycker rätt lika ang shopping vilket var sjukt jävla soft. Prata mycket om killen sin och självklart prata jag om lammköttet. Berätta hur han är och så.. Hon tyckte han lät söt och tycker jag borde hålla hårt i han, bra killar växer inte på träd... men men.. jag lär ju sjabbla till det.... =(

2 kommentarer:

  1. "Hon tyckte han lät söt och tycker jag borde hålla hårt i han, bra killar växer inte på träd... men men.. jag lär ju sjabbla till det.... =(" Håller med henne, men det är ju helt upp till er hur det blir.

    SvaraRadera
  2. jo men vad jag vill innebär inte samma som han vill heller...

    SvaraRadera