söndag 21 mars 2010

skit eftermiddag

Lämnar solen i sundsvall och åker söderöver mot snöoväder.. Taxin dyker inte upp, resturangen på hotellet är stängd. Beställer via online pizza och de blir bara tok som slutade med att jag hade 2 pizzor o en sallad för 260 spänn!! BLÄ!!


jag har kommit fram till att jag är knäpp.. Istället för att vilja veta vad alla andra vill/tycker/tänker borde jag kanske fundera på vad jag själv vill? Varför inte försöka få som jag vill istället för försöka fixa åt alla andra? troligen för jag är rädd...som han sa, jag har redan bestämt vars detta är på väg.. men det är allra mest för att jag vet att han inte vill mera. Jag trivs med att ha de som vi har de. Det funkar för mig. Men en vacker dag kommer det inte vara tillräckligt....
jag kommer vilja ha mer... även om jag inte vill! det kan inte vara lätt att förstå sig på mig då jag själv inte gör de ibland.. fan vad jag krånglar till saker =(

2 kommentarer:

  1. Det är alltid lätt att krångla till saker men aldrig lätt att göra det enkelt igen tyvär. Känner igen mig i dig väldigt mycket måste jag säga, men det bästa tips jag kan ge dig är att Aldrig sluta försöka. Är det nånting du vill ha så är det alltid värt att kämpa för och rädd eller ej, kommer alltid vara läskigt..

    SvaraRadera
  2. det är ju just de. Man måste våga. det är det jag inte gör. försöker få alla andra runt om att kämpa om dom vill ha något men kan inte själv. Lev som du lär heter de, sjukt svårt att följa det.

    SvaraRadera