måndag 22 mars 2010

ny vecka

Idag gick det otroligt bra. Vi hade kul och jag fick veta att jag kanske ska stanna här ännu längre pga en annan utb för mina elever. dom blev väldigt glada och verkar gilla mig =) Det är jobbigt att försöka vara pigg hela tiden så man är totalt slut i huvudet när man kommer "hem".

jag har även funderat på hur jag ska göra med situationen.. och det är att inte tänka på det. Utan ta de för vad det är och inse att en vacker dag är det borta. Att tex skicka blommor till någon man inte är tillsammans med kan vara rätt korkat..... man kanske borde tänka innan man gör! vad har hänt med mig? Förut tänkte jag alltid efter innan jag gjorde/sa något. Nu slinker allt ur mig och jag gör saker utan att tänka på hur det uppfattas...

Imorgon ska vi köra lite rollspel hoppas jag. det kan bli rätt kul då jag har många clowner i min grupp =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar