onsdag 17 mars 2010

något jag inte förstår

är varför folk ska göra saker svårare än vad de behöver?
vad har vi fått en käft till? Jo, tala ! Säg va fan man tycker och tänker. inte hålla på och lalla och fjanta. Gör bara folk frustrerad och missförstånd sker så jävla enkelt.

Nu låter jag som en jävla sur fitta, men det är jag inte. Men jag försöker förstå hur folk tänker, fungerar. Men jag kommer inte fram till något. Kanske för att man aldrig ska veta hur en annan individ fungerar? Jag har knappt koll på hur jag själv fungerar så inte underligt att jag inte förstår någon annan.

jag vill hem till min bebis redan =( Tur att han har momma att bo hos medans jag tjänar pengar!

Jag ska utbilda 16 st... Helt främmande personer. ska bli intressant hur detta ter sig. Jag börjar bli nervös nu men inte lika mycket som vanligt. men det kommer väl imorrn antar jag.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar