söndag 18 april 2010

Söndag..

Idag jobbade jag. Första dagen i svaret på länge..satt typ bara 2 1/2 men ändå ;) fick atk så jag kunde plocka undan tvätt, njuta av solen och umgås lite med Gizmo.

lillen drog till Finland i morse. Hoppas han har kul... jag däremot känner väl mig inte på topp att han åkte men jag kan knappast hindra honom.. har sagt att han får göra vad han vill bara han inte säger något till mig. Den lilla smink kaninen är med dom och ska även dela hytt....... suck.. jag får helt enkelt tänka på annat. håller på själv och planerar en finlands resa i slutet av maj, mamma tar gizmo sen sticker vi över helgen! längtar som fan redan nu. Vi har alltid roligt på våra resor.


Känns väldigt skumt att vara hemma själv och veta att man kommer vara det ett tag framöver.. Mest jobbigt tror jag kommer bli att vänja sig vid att sova i sänga ensam och ingen som ligger breve en och muttrar för man kliver upp för fort på morgonen.

hmm undra om jag kanske tycker om honom välidgt mycket? jaja återstår att se...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar