onsdag 7 april 2010

food

pizzaonline.se ftw! fan vad det äger. Så jävla nice, utkörning till hotellet :)

idag känner jag mig väldigt krasslig. Har gått med extra kläder idag för jag fryser. Bad om en filt till mitt rum på hotellet men fick ett helt täcke hihi. Funkar minst lika bra!

Jag sitter och funderar väldigt mycket på fjanten. Sen han blev sotis känner jag att jag kanske borde tänka hur jag känner, vill och vad jag ser i framtiden. Men jag har svårt att blicka framåt för det enda som dyker upp när jag tänker: kommer vi bli ett par, vill jag de? så blir det att alla tankarna slutar med : han kommer vara ett svin, han kommer hitta annat, han är för ung och om nått år inser han att han missat sin "ungdom". Snacka om att jag är grym på vara pessemist. lätt de vore om någon kunde bestämma allt. Jag är rädd att vi ska gå för fort fram. Men om man inte tar beslut om vad man vill så kanske de är försent när man väl gör det? man väntar ju inte hur länge som helst på att gå vidare....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar