måndag 12 april 2010

in farsta

För sista svängen vad jag känner till. Kom idag så jag fick en xtra natt hemma vilket var väldigt skönt. Men när jag vaknade i morse kändes de som att jag lika gärna kunde åkt ner igår. Kunde inte somna inatt, lillen blev underlig och jag orolig över de. Alla möjliga tankar for genom mitt huvud men när jag väl satt på tåget idag var de ju inte alls som jag hade fått för mig..

känns nu som om det är upp till mig att besluta något? va fan, kan ingen säga vad jag ska göra? jag är sjukt kluven. vill inte ta fel beslut.....

adressändring.. det kan ta upp till 6 mån via skatteverket... eller hur.... haha när man läser på skatteverket.se så står de att de gäller FRÅN de att dom fått blanketten.. inte nå jävla 6 mån........

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar