fredag 19 juni 2009

the storm is over now....

Så kan man tycka ibland. jag har nu vart hos min mor, sen till min bror en sväng.. Först får jag höra att jag tydligen vart otrogen mot en kille jag var i lag med för 5 år sen... jaha, intressant.. jaja, tro de då. Sen kommer en annan nisse.. jag har ju även en ny varje kväll...sen var tredje istället.. ja men eller hur.. därför jag är med en människa nästintill hela tin.. men inte vet ja, han kanske är schizofren? min mamma försökte få mig att bara rycka på axlarna, jag försöker göra de. Men om folk har något emot mig, har de då för den jag är. Inte massa påhittat tjafs.

jag tror inte att de blir nån skillnad för jag flyttar, lär säkert vara skitsnack där med. Men det ska bli skönt att komma härifrån, göra annat. Man har bara hoppet att leva på. Man kan bara hoppas att saker och ting blir bättre.

min mor sa en sak idag om en människa som jag känner som jag aldrig hört henne säga om en vän tidigare.. Och de va att denna person kunde höra av sig till henne om den ville prata eller behövde något. Hon har aldrig sagt de förr om en människa jag umgåtts med. Det betyder mycket för mig. Hoppas denna person oxå förstår hur mycket det betyder.

nä, nu ska jag väl försöka roa mig med annat. Trevlig midsommar dårå! man ska ju säga så idag enl massa sms..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar