söndag 28 juni 2009

Göteborg!

ja men då har man anlänt, imorgon kommer bilder från resan samt lägenhets plocket.
men resan ner i sig var jävligt rolig. åkte lite fel här o där tack vare en gps?! bra bra ;)
övertrötta stackare som skratta åt allt. Jag lyckades hålla mig vaken längst! 40 timmar woho!
låg som en klubbad säl inatt.

Vi såg hmm 4 roadkills av grävling, en igelkott, 23 bambis tror jag de var. en kanin. 2 rävar eller så samt en FLADDERMUS, aldrig sett sån förutom i pet detective :) lite häftigt.

det är toka varmt ute, och ännu hetare inne. Men de är så de ska vara i söder.

nu har jag ledigt en vecka, någon som vill komma ner o hänga lite?

uppdaterar mer imorrn, nu ska jag fortsätta grejja. kl är bara 21 så jag kan hålla på en stund till

heipa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar