onsdag 3 juni 2009

nycklar osv

jahapp.. Nycklar till lägenhet klart. El fixat. Adress ändring klart. Flytt av tele/bb/tv klart. bara möblerna och jag själv kvar nu då =)
Iaf i 3 veckor sen ska lilla flickan till stora stada.. hur i helvete jag ska klara mig där vette tusan men de går nog. Har 10 min gång till jobbet. Helt perfa.

har rätt mycket att packa så i helgen ska jag låsa in mig, stänga av telen och faktiskt få något gjort här hemma.

har 2 jobb veckor kvar.. 9 arbetsdagar varav 7 av dom utbildar jag. Så jävla soft!!

Kommer sakna vissa människor väldigt mycket efter flytten. Men det går tåg. och jag kommer upp i september samt deceber pga vissa orsaker så jag ska väl försöka hinna träffa nåra tänkte jag. annars är man välkommen till mig om man är snäll....

Nu ska jag jaga lite mat..


Heipa

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar