tisdag 16 juni 2009

respekt...

Nånting jag inte förstår är:

de äldre vill att vi yngre ska visa respekt. Ja visst fine. Men då vill jag fan ha respekt tillbaka. Alltid är de fan äldre som tränger sig på bussar, matkön osv. SÅ fruktansvärt irriterande. Inte fan ska du gå före bara för du är en gammal kärring! Jag ger respekt till den som ger mig. Som igår, då var de en kärring som trängde sig när jag skulle på bussen. Herregud! Hade ingen rullator eller så, verkade frisk. Vänta då som alla andra??

Denna dag har bara varit skit. Först kunde man inte somna inatt, spelade ingen roll hur jag låg. Och i morse vägrade bussen komma. Bra att utbildaren kommer sent?? Lite förbannad i morse. Det gick självklart inte över. utan hela dagen blev kaos. Gick ut över go vännen, ber om ursäkt! (ännu en gång)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar