måndag 6 april 2009

Helgen

Fyfan för denna helg =) För det första jobbade jag..eller försökte. Fredag blev lugn, sen bio på lördag kväll, såg Fast and Furious. Väldigt bra btw. När jag då var på väg hem ringer telen, slutar då med sprit med nacksta folket. Jag, jonny, petsson och Kempe och min nya vän magnus. Och petsson lillebror Niklas. haha fyfan vilket järn gäng :) När vi skulle äta så ville niklas smaka av jonnys mat. Det gick inte så bra, jonny fick mat i knät :D kl 8 for jag hem, 08,45 var jag på jobbet. Starkt gjort av mig. Sov inget heller förrän på eftermiddagen. Men man lever bara en gång, mitt nya motto: Seize the day. Varför sova bort livet? har sovit tillräckligt i mina 22 år. Favorit i repris i helgen kanske, Utan jobb dagen efter! Ska försöka planera med petsson och hjälpa han fixa hemma med tapetsering och göra fint :) han blev glad när jag erbjöd mig och jag tycker de är kul =)Snart ska jag göra ett akut besök hos tändläkarn så detta är allt för nu :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar