söndag 12 april 2009

Sicken jävla helg

bara massa tok. Men vad kan man förvänta sig när man umgås med nacksta folk egentligen.
Fick träffa stumpen, var jävligt länge sen fyfan va roligt det var! Nu när vi funnit varann igen, börjar bli planera en finlandsresa igen.. Bara mer fylla och tok.
Jag är inte ett dugg bakis så undra om vi kliver på idag med? köra 3dagars..
Nej..de ska jag inte. Utan jag ska översätta Doggy style låten till svenska. Rakt av bara. SKÄLL SOM EN HUND!
Igår kom jag och Mr kärring på att de lät väldigt roligt så jag har lovat att göra detta.
Ska sitta i min ensamhet i min underbara lägenhet och bara vara.. Fortsätta tänka snusk kanske. Hela helgen har fan vart fylld av det. Måste vara pencillinet som gör de. Men alla vet att ett gott skratt förlänger livet, och vad är roligare än snusk? =)
Om 2 veckor drar man till Malmö över helgen. Kommer bli trevligt hoppas jag. Sen är det inte länge kvar innan jag säger Tack och hej sundsvall!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar