tisdag 31 mars 2009

vanlig jävla tisdag

I lördags trodde jag att jag började bli förkyld. ICKE! idag visade de sig att den där förbannade pollen har nu börjat. yay säger vi samtidigt som vi sniffar näsprey, suger i oss en tablett och häller droppar i ögonen..
Och exet flyttar på torsdag.. vet inte, men nej, tror inte det. har sagt så var och varann dag nu. Jag tjatar och tjatar men jag orkar inte, har annat att tänka på och jag är bara psykiskt slut.
Just nu känns de som att jag lägger allt på hyllan och rycker på axlarna åt allt i stället. jag ska sluta bry mig så jävla mycket om allt. Kanske blir bättre när man är 85 mil ifrån de som man leker "mamma" för.
Det är en sak som är intressant med vänner, eller folk i överlag. När man slutar prata med en, så får man en ny.. Som nu, slutat prata med kanske 2-3, eller dom slutat prata med mig rättare sagt, vet inte varför. som alla andra så säger dom ingen anledning.. Men istället har jag fått några "ny gamla" bekanta. varav en jag ska dricka öl med imorgon och surra skit. Kan bli väldigt trevligt, lär ha mycket att surra om då vi jobbar för nästa lika bolag och jag känner hans bror.
nej nu har jag tagit medicin och tänker sova och önska att de var juni någon jävla gång så jag får bara lämna allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar