måndag 13 april 2009

en fundering

Kom på att jag häromdan när jag skulle fara hem från jobbet såg "småfolk".
Dom kanske va hm 15 år. Stod och "rökte". Munbloss...
varför då röka? i min värld låter de fruktansvärt onödigt att slänga pengar på de samt lukta satan. Men eftersom dom var små antar jag då att dom tycker dom är coola lr vad?
Finns inge coolt alls i att röka!
Jag försökte sluta röka..
började snusa istället.. Sen både och. Haha
I lördags såg jag en tjej.. Skrattade ganska fint.
Min första tanke/kommentar om henne var:
Undra hur mycket hon kostar.
Ibland funderar jag på om folk inte tittar sig i spegeln om hur dom ser ut??
Visst att man ska få se ut som man vill, så vill hon vara klädd som en slampa så varsågod.
Men jag funderar på om det är meningen?
eller tycker dom bara att det faktiskt är snyggt och bekvämt?
Skulle vilja veta hur folk tänker ibland.
Jag stör mig lite på denna blogg helvetes skit!
Texterna blir inte som jag vill..
vill ha radbrytning.
Och när jag börjar en ny mening
vill jag ha de på ny rad.
Hur i helvete ska jag lyckas med detta?!

Sjukt härlig låt!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar