fredag 4 september 2009

varför ändra saker som fungerar?

Om man har ett liv man är nöjd med varför krångla till det med kärlek? jag trodde inte jag skulle bli ledsen.. jag är glad för han skull för han hittat någon, men jag är ledsen eftersom då är hoppet för oss borta. Lika bra att glömma allt och gå vidare.

detta är ödet, inte meningen att det skulle bli vi så lika bra att jag flyttade. Hade jag stannat hade det säkert inte blivit någon skillnad.

jag är hemma i götet nu i ett par dagar för åka norrut till Sundsvall på onsdag. vet inte hur jag känner inför det. Ska bli roligt och träffa mina få riktiga vänner <3 och mina föräldrar men annars känns det sjukt meningslöst. Har inget kvar i sundsvall. Ev åka till sjukhuset för undersökning och skrapning. kan bli skoj?! Nej, tänkte väl det. Jag har hittat en person här i Götet som verkligen visar att han bryr sig trots vi knappt känner varann, han har ett eget liv med djur/sambo/hus. Jag blir så glad att han verkligen tar hand om mig! Han är guld värd.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar