lördag 26 september 2009

stinker

sprit hemma. haha fyfan hur de ser ut. och orkar man städa? Nej, orkar inte ens ta mig in i duschen. Men vi hade skittrevligt igår. Dock när vi väl var hemma disskutera jag med en av mina besökare om söt. Tydligen är de svårt att vara glad för min skull. Jag förstår att folk kanske inte alltid är de dom utger sig för vara men jag litar på honom ju. Jag vill ge de en chans... Inatt pratade vi en timme, vi skulle prata mer men jag råkade somna. Men fan vad den timmen gick fort :) ingen aning om vad vi prata om förutom att han snart fyller år så jag måste införskaffa en present. Förslag??

ikväll vette tusan vad som händer. tanken var väl fest men orkar jag de? jag vill bara ha söten här, tänker på honom alldeles för mycket =(

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar