torsdag 24 september 2009

men varför

Alla runt om mig skaffar tjej, flyttar ihop sen är de en unge som gäller. Varför? :) man har de minst lika bra själv? Varför förstöra nått som funkar? alltså singelllivet? Nu låter jag som en deprimerad gammal nucka som inte fått nått på länge. Och Ja, de kanske är så. Hittar jag en vettig så lär jag oxå hamna i förhållande livet igen, men jag har inte så stora förhoppningar. Tyvärr är de så att en som man kanske är smått lite intersserad av bor sjukt långt bort och distans förhållande är inte min grej, jag vill kunna sova med personen på natten.

att man inte träffas bryr jag mig inte så fasligt mkt om, bara man sover tilsammans.
Man får väl vänta och se vad livet har att erbjuda mig. Jag ångrar inte att jag flytta även om de är som de är nu. Jag gjorde de för min skull och det är rätt beslut, utan tvekan! Har hittat underbara människor som tom på så kort tid, ställer upp och bryr sig mer om mig än vissa i sundsvall!

Inatt kommer JOnny boy, Tobbe och Stumpen för röj i helgen :) ska bli skoj!

4 kommentarer:

  1. du är söt du hjärtat skulle det bli nått så får man kanske tänka på att flytta ner har ändå tänkt flytta så... puss puss hoppas du får en trvlig helg med grabbarna. min älskling<3

    SvaraRadera
  2. aww sötast! vad rar du är hjärtat <3 jag hoppas du flyttar mer söderöver ;) blir lättare att ses då :) puss

    SvaraRadera
  3. varför bara en bitt när man kan flytta hella vägen och börja ett nytt liv.. med dig kanske.. puss å kram och en stor kyss

    SvaraRadera