torsdag 26 mars 2009

msn

I min msn iaf, finns en reklam grej för mobilgrej , en katt som slickar och de står: jag vill bo i din mobil..
nu kommer snusk tankarna genast fram.. jag tänker direkt på mitt motsatta kön, dock inte att dom säger jag vill bo i din mobil men ni förstår nog tanken... Undra om dom som gjorde den kissen tänkte något att det låter lite snuskigt och att katten slickar på displayen.. hmm den där katten som slickar sen vibrator på telen..kan nog slå =)
sen i måndags har det blivit på jobbet där jag sitter att jag associerar väldigt mycket till sex. Undra vad det beror på?... Dagarna går iofs lite snabbare när man har kul och eftersom jag längtar till slutet av april ska jag nog fortsätta tänka snuskigt! :D
Jag är nog alldeles för trött för detta...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar