söndag 14 februari 2010

då var v2över

nu har jag bott här i 2 veckor. Känns jävligt bra. Har saknat mina små vakthundar ;) Ni är förjävlig underbara ska ni veta! även om jag kanske inte säger det ofta. Jag vet vars jag har er och att ni finns där för mig. Det fick jag även se igår. Jag ber om ursäkt för att jag inte var på topp men nu vet ni varför. Ville inte dra in er i detta men det var svårt att dölja.

jag planerar en liten tripp framöver..Måste till norrköping/göteborg/luleå och träffa Telianer ;D Dom saknar mig dom stackarna haha.

senaste veckan har jag inte gjort mycket. typ jobbat och umgåtts med M.j..det har varit trevligt. har saknat att umgås med han. trivs i hans sällskap då vi kan prata om allt och bara vara och hålla käften.. och kuddkrig självklart.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar