torsdag 21 januari 2010

JÄVLA IDIOT?!

För ett par månader sedan som ni vet ägde jag lägenhet i Finsta. när jag var i gbg så var mitt ex i lägenheten då han inte fixat sin nya. Full och störd i huvet så somna ju han i duschen vilket ni kanske minns... Idag får jag höra att hon som köpte lägenheten måste flytta ut. Vatten skadan är stor och har gått vidare till trapphuset!!!! jag visste så jävla väl att detta skulle komma tillbaka och bita mig i arslet!! hur jävla dum i huvet får man vara? full och typ 4 på morron gå och sätta sig i dsuchen, spy ner sig själv och sedan somna där och låtsas som om det inte är en stor grej? but guess what.. DET ÄR EN STOR JÄVLA grej....

det jag lärde mig av detta: lämna inte folk ensam i din lägenhet, kan bli en helvetes resa!!!!!!!!!!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar