lördag 7 november 2009

pengar

idag jobbar man 12-16, samma imorrn.. Tjäna pengar så man har över jul och att vi ska ha råd att leva..
tanken var ju att jag skulle till farsta och utb med andreas. det ändrade dom till jönköping och att jag skulle åka själv. Problemet är att jag tvivlar på mig sj som lärare och min ledare stöttar inte mig så jag sa nej mot "min vilja". Känns inte bra men jag var tvungen. Nu ska jag försöka komma in på supporten istället. chefen märker att jag trivs mer med dom.

söten ligger ännu i sängen men ska snart väcka han och dricka kaffe innan jag måste gå till jobbet.

min pappa ringde och väckte mig. Och hör och häpna, han ville låna pengar :O han har ALDRIG nånsin under mina 23 år , ringt och frågat om dom får låna!!! me so happy :) vi har fått mycket bättre kontakt på sistone så jävla underbart.

bjuder på mumin! från Finland

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar